Szanowny gościu możesz zalogować się lub założyć konto.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Do zwracanego przedmiotu konieczne jest wypełnienie i przesłanie do nas oświadczenia odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży zawartej na odległość.

 

Jeśli towar nie spełni Twoich oczekiwań, masz możliwość w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, na jego zwrot bez podania przyczyny.
Nie ma możliwości zwrotu zegarka, jeżeli wykonane zostało na nim grawerowanie, w związku z naruszeniem powłoki zegarka.

Warunkiem zwrotu pieniędzy jest by towar odesłać wraz z dokumentem zakupu w stanie niewskazującym na użycie, na adres sklepu podany na paragonie. Jeżeli do zakupionego towaru dołączone były gratisy, powinny zostać przesłane wraz ze zwracanym towarem. Zwrot towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym poinformowaniu nas drogą mailową lub telefoniczną o tym fakcie. Przesyłki wysłane do nas nie zgłoszone, nie będą przyjmowane.
Nie przyjmujemy także przesyłek pobraniowych. Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko na konto. Nie przyjmujemy przesyłek uszkodzonych, więc zalecamy wysyłkę paczką ubezpieczoną, gdyż w przypadku, gdy paczka nie będzie ubezpieczona i zaginie w drodze lub ulegnie uszkodzeniu Poczta Polska lub kurier nie wypłaci Państwu odszkodowania.

Kupujący pokrywa jedynie koszty przesyłki towaru do Sprzedawcy. Prosimy aby odsyłac towar na adres podany na paragonie lub fakturze VAT.

 

Pieniądze za odesłany towar zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w ciągu 14 dni, liczonych od dnia, w którym przesyłka zwrotna zostanie dostarczona do naszej firmy.

Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu, z widocznymi śladami użytkowania lub uszkodzonego.

Podstawowym okresem gwarancji na produkty nowe są 2 lata od daty wystawienia dowodu zakupu chyba, że w opisie produktu podano inny okres.Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji.

Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (jeśli był paragon fiskalny to oryginał, jeśli faktura to kserokopia) na swój koszt. Zaś przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na nasz koszt. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu  zakupu nie będą rozpatrywane, a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki.

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, dlatego zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy opakowanie lub zawartość przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Powered by OpenCart   Made by ThemeGlobal